Stadscampagne 'love, Groningen' om bezoekers te trekken en voor ondernemers

17 sep , 14:25 Nieuws
gastvrij roze zaterdag stella dekker fotografie 16 medium
Met de voltooing van de ringweg rond Groningen wordt een belangrijke periode afgesloten. Na jaren van intensieve werkzaamheden is de stad nu nog beter bereikbaar, zowel voor inwoners als voor bezoekers van buiten de provincie. Om deze mijlpaal te vieren en de trots voor Groningen aan te wakkeren, lanceert Marketing Groningen de stadscampagne 'Love, Groningen'.
Met de stadscampagne 'Love, Groningen' nodigt Marketing Groningen heel Nederland uit om Groningen te bezoeken, met bijzondere aandacht voor de ondernemers. Marketing Groningen brengt met deze campagne een ode aan de ondernemers met een persoonlijke poster. Ook kunnen ondernemers zelf hun trots op Groningen laten zien door een ode te brengen en door gebruik te maken van de online en fysieke tools.

Betrek jouw onderneming bij 'Love, Groningen'

Ondernemers worden opgeroepen te staan voor Groningen en aangemoedigde om posters en andere fysieke tools zoals ansichtkaarten en baliebakjes aan te vragen. Daarnaast is er een uitgebreide online toolkit beschikbaar met promotiemateriaal, waarmee zij hun betrokkenheid bij de stad kunnen laten zien. Deze biedt diverse middelen, zoals sociale media kaders, posters en logo's, waarmee ondernemers hun trots op Groningen kunnen uitdragen.
Daarnaast kunnen ondernemers hun eigen ode aan Groningen brengen, bijvoorbeeld door speciale producten te maken of hun etalages een Groningse twist te geven. Hiermee maken zij kans op verschillende prijzen.