Volt Groningen voert op ludieke manier campagne

Foto: De Redactie

Leden van het campagneteam van Volt Groningen gingen zaterdagochtend de straat op en verspreiddeen door de stad het logo met biologische afbreekbare stoepkrijt.

Martijn van Volt Groningen is een van de leden die heeft meegeholpen bij de stoepkrijtactie: “Ik vind dit echt een hele toffe actie! We krijgen ook veel positieve reacties van de mensen die we tegenkwamen.” Het is volgens Martijn een ludieke manier van campagne voeren. In tijden van corona moet een partij als Volt creatief zijn om de boodschap aan de man te brengen.

Over Volt

Volt werd in 2017 opgericht als eerste Europese partij en staat voor een nieuwe politiek, die afrekent met sociale ongelijkheid, klimaatverandering en populisme. De partij doet mee aan de Tweede Kamerverkiezingen in maart. Volgens de nieuwste prognoses staat Volt op twee zetels in de peilingen. De partij mikt echter op drie zetels in de Tweede Kamer.

 

(Bron: ingezonden bericht)

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen