De Werkplaats Online Ondernemen Groningen organiseert met Google Digitale Werkplaats een serie zomerworkshops over digitale marketing voor MKB-ondernemers.
Tijdens de eerste vier workshops van maandag 13 juli tot en met woensdag 15 juli kunnen deelnemers aan de slag met online strategie, Google Mijn Bedrijf en content voor social media. De laatste sessie is helemaal gewijd aan deelnemersvragen over alle onderwerpen.
De workshops worden begeleid door professionele trainers van Google. Tijdens de laatste workshop ‘Vraag het de Digitale Werkplaats’ sluiten naast de trainer ook (online marketing- en communicatie)studenten van de Werkplaats Online Ondernemen aan, die praktische vragen kunnen beantwoorden en desgewenst direct met deelnemers mee kunnen kijken.
Deelname aan één of meer workshops is gratis.
Aanmelden is wel nodig, dit kan via https://www.woogroningen.nl/nieuws/zomerworkshops-google
Programma
- Maandag 13 juli van 9.30-10.30 – Kies de juiste kanalen voor jouw online marketingstrategie;
- Dinsdag 14 juli van 9.30-10.30 – Hoe maak je optimaal gebruik van Google Mijn Bedrijf?;
- Woensdag 15 juli van 9.30-10.30 – Hoe creëer je content voor social media?;
- Woensdag 15 juli van 11.00-12.00 – Vraag het de Digitale Werkplaats.
Werkplaats Online Ondernemen
De Werkplaats Online Ondernemen Groningen (WOO Groningen) is een initiatief van de Hanzehogeschool Groningen, het Noorderpoort en de Rijksuniversiteit Groningen in het kader van de Versnellingsagenda Digitalisering MKB van het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat (EZK) en in samenwerking met de Rabobank en verschillende (online)bedrijven, waaronder Google. De werkplaats wordt medegefinancierd door de Provincie en Gemeente Groningen.
De werkplaats helpt om vragen van MKB-ondernemers op het gebied van online ondernemen te koppelen aan opdrachten waarmee studenten aan de slag kunnen.
Voor meer informatie: www.woogroningen.nl