Nieuwe toeristische campagne ‘Er gaat niets boven Groningen’ gelanceerd

Foto: Marketing Groningen

Wandelen over de bodem van de zee in het waddengebied, op een bootje door het donkerste gebied genieten van de helderste sterrenhemel in het Nationaal Park Lauwersmeer en je collectie bijzondere ervaringen uitbreiden in het Groninger Museum. Dat is de start van de campagne waarmee Groningen zichzelf komende jaren op de kaart wil zetten.

De rode draad van de campagne vormt een ontdekkingstocht door de provincie Groningen die je langs magische momenten en bijzondere ontmoetingen met toeristische ondernemers brengt. Zo voert de excentrieke wadloop-expert Staats Mooibroek je door de magische wereld van het wad, kun je op pad met een boswachter of een begeleide roadtrip maken met een volkswagenbusje of tuktuk.

De campagne wordt de komende jaren multimediaal ingezet met de focus op online en internationale kanalen. De beelden zullen op social media, in longreads in digitale kranten, online nieuwsbrieven en campagnesites te zien zijn in Nederland, Belgiƫ, Duitsland, Polen, Engeland, Denemarken en Zweden.

Toeristisch Groningen

De lancering vond donderdagmiddag plaats tijdens de bijeenkomst Toeristisch Groningen in Ezinge, georganiseerd door de provincie Groningen in samenwerking met de Recron, Hiswa, Koninklijke Horeca Nederland, het Routebureau Groningen en Marketing Groningen.

Gedeputeerde Patrick Brouns verrichtte de lanceringshandeling en NBTC markeerde met Marketing Groningen de meerjarige samenwerking op de Duitse en Belgische markt.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen