Gastvrijheid in Groningen door ‘Leuk dat je er bent’ momenten

Foto: De Redactie

Levende standbeelden, vrolijke gastdames- en heren én een heus voetenbadterras maakten het afgelopen weekend prettig toeven in de stad. Dit weekend worden deze en andere ‘geluksmomentjes’, die een succes bleken, herhaald in de binnenstad en verscheidene wijkwinkelcentra.

De activiteiten worden ondersteund door de boodschap ‘Leuk dat je er bent ja’, en lopen daarmee hand in hand met de zomerse stadscampagne ‘Vier de Groningse zomer’.

De ‘Leuk dat je er bent’ momenten komen voort uit het programma Gastvrij Groningen.

Geluksmomenten dragen bij aan positieve beleving van de stad

Marketing Groningen zet volop in op het herstel van de lokale vrijetijdseconomie. “In deze tijden is het inzetten op extra gastvrijheid nog belangrijker dan voorheen. Door de corona maatregelen is de uitdaging voor ondernemers in de stad al groot genoeg. Dergelijke geluksmomentjes zorgen voor blije gasten en bezoekers, wat weer bijdraagt aan de positieve beleving van de stad. Zo blijkt ook uit de enthousiaste reacties die we ontvangen”, aldus Sjoerdje Drijfholt van Marketing Groningen.

Over Gastvrij Groningen

Het programma Gastvrij Groningen wordt uitgevoerd en gefinancierd in opdracht van Het Fonds ondernemend Groningen, gemeente Groningen en Groningen Bereikbaar. In samenwerking met de Groningen City Club en Koninklijke Horeca Nederland.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen