Esther van der Vaart wint jaar gratis naar de bioscoop

Winnares #uitgroningen.
Winnares #uitgroningen.
Foto: Marketing Groningen

Esther van der Vaart won zondag een jaar lang gratis naar Pathé Groningen. UIT Groningen (het voormalige Uitburo) gaf de prijs tijdens NoorderZondag weg om de lancering van de nieuwe campagne te vieren.

#uitgroningen

De nieuwe campagne speelt in op het gebruik van social media. De uitgaansbeleving van Groningers staat centraal in de nieuwe campagne. Groningers die hun favoriete UIT moment delen onder de hashtag #uitgroningen maken elke maand kans om hun foto op de UIT kalender te krijgen.

Esther van der Vaart haar foto is gekozen uit alle inzendingen waarop Groningers hun UIT moment delen. Daarnaast staat de ingezonden foto van Esther in de maand september op alle posters en uitingen van UIT Groningen.

De lanceringsactie van UIT Groningen was onderdeel van het Pop-up museum waarbij een preview van de Groninger Museumnacht te zien was. Zo waren er bijzondere museumstukken te zien en optredens van Jelle Mulder, Peggy & Sirach, The Given Horse, Trio Triangulo en Vera’s Charm.

Op 9 september vindt de eerste editie plaats van de Groninger Museumnacht.

(Op de foto van links naar rechts: Colin Mooiman (presentator), Esther van der Vaart (winnares), Michel Aaldering (Marketing Groningen) en Esther Daems (Pathé).

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen