#SPOTGRONINGEN: Oproep aan inwoners van stad en provincie om favoriete plek te delen

#SPOTGRONINGEN.
#SPOTGRONINGEN.
Foto: Marketing Groningen

Inwoners van Groningen wordt gevraagd om favoriete en bijzondere plekken te delen van de stad.

Niemand kent Groningen beter dan de inwoners zelf. Groningen kent talloze van dat soort bijzondere, onverwachte en mooie plekken, zoals het beklimmen van de Martinitoren, het Groninger Museum en het prachtige waddengebied.

Campagne #SPOTGRONINGEN

Om vakantiegangers die deze zomer Groningen bezoeken te helpen deze bijzondere plekken te ontdekken, is Marketing Groningen de campagne #SPOTGRONINGEN gestart. Daarin roepen bekende Groningers (oud-) inwoners, ondernemers en andere mensen die Groningen goed kennen op om hun favoriete ‘Groningen spot’ te delen.

“Waar zie je de mooiste zonsopkomst? Op welke plek eet je de lekkerste eierbal? Waar moet je zijn als je een unieke overnachting wilt beleven? In welke zaak krijg je het beste advies voor de nieuwste muziek? Waar staat dat kerkje met dat bijzondere verhaal? Welk festival was een onvergetelijke ervaring?”

#SPOTGRONINGEN

#SPOTGRONINGEN wordt daarmee hét platform waar inwoners en Groningen-fans tips kunnen delen en waar zij zelf ambassadeur kunnen zijn voor hun provincie.

Daarmee ontstaat de komende jaren een verzameling van de leukste adresjes om te eten, drinken of shoppen. De mooiste plekken om het Groninger landschap te ervaren. De beste spots om je onder te dompelen in het stadsleven. De verstopte pareltjes waar je bijzondere ontmoetingen hebt met echte Groningers. Kortom: alles wat Groningen Groningen maakt.

Verloting prijzen

Onder iedereen die via social media als Instagram of Twitter hun hotspot deelt met de hashtag #SPOTGRONINGEN verloot Marketing Groningen mooie prijzen. In juli zijn dat twee originele Groningen luchtzitzakken, deze zomer onmisbaar op het strand, op festivals of tijdens vakantie.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen