Persoonlijke aandacht staat voorop bij Dierencrematorium Stadskanaal

Foto: Dierencrematorium Stadskanaal

Schaalvergroting bij dierencrematoriums gaat ten koste van de persoonlijke aandacht voor de klant. Dit zegt Robert Veldman, al ruim tien jaar samen met zijn vrouw Mirella eigenaar van Dierencrematorium Stadskanaal.

Advertorial

Het bedrijf -voorheen 30 jaar gevestigd in Delfzijl- is een van de weinige zelfstandige crematoriums in het Noorden. ‘In dit bedrijf werken, naast twee chauffeurs, maar twee mensen. Je krijgt dus altijd een vertrouwde stem aan de telefoon en we kunnen de klant veel aandacht geven’, legt de ondernemer uit. 

Flexibel

De zelfstandigheid vind je ook terug in de flexibele werkwijze van het bedrijf. ‘Afscheid nemen is voor iedereen anders. Elke klant heeft andere wensen. Als het kan houden we daar rekening mee. Het dierencrematorium Stadskanaal is persoonlijker, en minder commercieel dan de veel grotere concurrenten’, aldus Veldman. 

Meedenken

De onderneming mag dan in Stadskanaal gevestigd zijn. Klanten uit heel het Noorden, waaronder veel uit de stad Groningen weten de weg naar Stadskanaal te vinden. Als het nodig is halen ze het overleden huisdier persoonlijk op. ‘Meedenken met de klant is voor ons van groot belang. We hebben daarom een grote collectie urnen waar de as in kan. Als er behoefte is, kan de as ook uitgestrooid worden op het naastgelegen strooiveld.’ 

 

Reacties

X

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Cookieinstellingen