De campagne 'Het Leukste Studentenhuis' van Groningen 2015/2016 is van start gegaan.
Een spel, met en voor studenten waarbij ze aan de hand van leuke opdrachten inzicht krijgen en uitgedaagd worden op de deelthema's: brandveiligheid, inbraakveiligheid, hygiëne en sociaal.
Het doel van deze campagne van de gemeente is om bewustzijn te creëren bij studenten in de stad over hun leefomgeving.
Studentenhuizen in de stad gaan de strijd aan, om kans te maken op de titel "Het Leukste Studentenhuis van Groningen 2015/2016". Ook zijn er prijzen te winnen.
De huizen worden tijdens de campagne onaangekondigd en op ludieke wijze geïnspecteerd in samenwerking met de brandweer Groningen, politie Groningen en schoonmaakbedrijf Asito. De inspecteurs kijken ook hoe sociaal het huis onderling en in de buurt is, naast het beoordelen van de veiligheid van de huizen.
Prijzen
Het huis dat het meest succesvol is op alle thema’s, goed werkt aan eigen zichtbaarheid en actief communiceert over alle avonturen, wint uiteindelijk de titel "Het Leukste Studentenhuis van Groningen 2015/2016’ en een aantal mooie prijzen.
Meer informatie over aanmelden en de campagne is te vinden op:
www.leukstestudentenhuis.nl .